.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافيك سنگين در محور رشت ـ قزوين

سرپرست پليس راه گيلان گفت: محور رشت ـ قزوين از ترافيك سنگيني برخوردار است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، غلامرضا سيري با اشاره به وضعيت راه‌ها و جاده‌هاي استان افزود: امروز در محور رشت ـ قزوين و بالعكس به دليل حجم بالاي تردد خودروهاي مسافران نوروزي، از ترافيك سنگيني برخوردار است.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه براي برخي از افراد امروز آخرين روز سفر نوروزي محسوب مي‌شود و از فردا بايد بر سر كار خود حاضر شوند، بنابراين ميزان خروجي مسافران و همچنين ورودي مهمانان نوروزي در محور رشت - قزوين سبب ايجاد ترافيك سنگين شده و به جز اين محور، در ديگر محورهاي استان ترافيك به صورت نيمه سنگين است.
سيري با اشاره به ميزان تصادفات جاده‌اي اظهار داشت: روز گذشته يك فقره تصادف منجر به فوت در جاده لاهيجان رخ داد و يك عابر پياده كشته شد.
سرپرست پليس راه گيلان تصريح كرد: 9 فقره تصادف نيز در ديگر جاده‌هاي استان به وقوع پيوست و منجر به زخمي شدن 11 نفر شد كه چهار نفر از آنها عابران پياده بودند.
وي توقيف 147 دستگاه وسيله نقليه به دليل تخلفات حادثه‌ساز را از ديگر اقدام‌هاي پليس در روز گذشته عنوان كرد و بيان داشت: روز گذشته 42 هزار دستگاه خودرو وارد استان شدند كه 235 هزار مسافر را با خود حمل مي‌كردند.
سيري افزود: همچنين روز گذشته 26 گواهينامه از رانندگاني كه در طول سال بيش از سه بار تخلف حادثه‌ساز را مرتكب شده بودند، ضبط و پانچ شد.
وي با اشاره به وضعيت جاده‌هاي استان تا لحظه مخابره اين خبر اظهار داشت: خوشبختانه به‌رغم ترافيك سنگين در محور مذكور هيچ تصادف منجر به فوتي گزارش نشده، ضمن اينكه پرسنل پليس راه گيلان تمام تلاش خود را براي روان‌سازي ترافيك در محورهاي اصلي استان به ويژه محور رشت ـ قزوين به‌كار گرفته‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.